Goodmorning Bangkok!

12 januari 2013 - Bangkok, Thailand

Goedemorgen Allemaal!

Na een zeer lange reis zijn wij gisteravond lokale tijd 23.30u aangekomen in ons hotel in Bangkok. De reis begon donderdagmiddag in spanning bij de incheckbalie op Schiphol. Wat was het geval: Bij het inchecken werd ons visum bekeken en deze werd niet herkend door een medewerkster van Korean Air. Het waren dan ook  wel enkele spannende minuten voor ons. Uiteindelijk gaf ze wel akkoord voor onze vluchten van Amsterdam naar Seoul en van Seoul naar Bangkok.

De eerste vlucht was ook gelijk de langste vlucht van de reis. Vanuit Amsterdam is het 10u en 50min vliegen naar Seoul. De vlucht was prima, het eten wat "te doen". In Seoul aangekomen zagen we tot onze grote verbazing dat hier SNEEUW lag.. haha.. Daar hadden wij geen idee van! Gelukkig hadden we hier een tussenstop en was er geen mogelijkheid om naar buiten te gaan.. (met onze zomerkleding ;) ) De 2 uren wachten op Seoul waren zomaar voorbij!

De tweede vlucht duurde 5u en 30min. en ging voorspoedig. Soms een beetje turbulentie, maar echt spannend was het niet! Aangekomen in Bangkok merkten we gelijk dat het hier wel lekker warm is!! De douane ging easy (en herkende blijkbaar wel het visum) en de tassen waren ook snel op de bagageband. Vanuit het vliegveld van Bangkok hadden we een prive transfer naar het hotel! De reis hier naar toe was in het donker dus veel hebben we toen nog niet van de stad kunnen zien. Wat gelijk wel opvalt is dat men hier 10 paar ogen moet hebben om te kunnen auto rijden.. Wat een gekkenhuis!

De 1e nacht was heerlijk! Lekker kunnen slapen met de airco aan en vanochtend was er een fijn ontbijtbuffet. We gaan ons klaarmaken voor de échte eerste dag in The City of Bangkok!!

Liefs.

1. Djura:
    Tot nu toe gaat het allemaal voorspoedig dus!! Veel plezier in Bangkok!! X
  2. Tsjip:
    12 januari 2013
    He amarens en kelly geniet ervan, fijn dat jullie een goeie reis hebben gehad. Het is hier nu ook mooie weer, maar wel koud.
  3. Esther:
    Lieve Amarens,

Leuk hé, Azie? Wij vinden het ook zo mooi en dit is pas het begin. Je gaat zoveel meemaken!!! Veel plezier in Bangkok en dikke kus vanuit Sint Maarten (waar het ook heerlijk is!)
  4. Maaike:
    Hee Ama,

Dat was een spannend begin van jullie reis!! Ben blij om te lezen dat het toch nog goed gekomen is :) Ik kijk uit naar je eerste echte reisverslag!

Xx
  5. Guss Sopacua:
    14 januari 2013
    Nou gelukkig maar dat het op Schiphol goed ging, lees vandaag jouw verslag...beter weer in Bangkok dan in Seoul...enjoy your trip...grtz