Sukhothai

29 januari 2013

Olaaa!!

Het is weer hoog tijd voor een nieuw reisverhaaltje! De afgelopen dagen hebben we al weer veel gezien en gedaan. Ik zal beginnen bij het begin :)

Sukhothai.
Vorige week zijn we per bus in Sukhothai gearriveerd. Op het eerste gezicht leek het dat dit kleine stadje iets meer levendigheid had dan de vorige, er waren sowieso meer restaurants en meer eetstands langs de weg! Echter het hostel was zwaaaaaar tegenvallend.. Het was een heel klein hokje met 2 bedden en een een soort badkamertje. De bedden waren echt keihard en zelf vond ik het personeel niet zo aardig. Dus dat was wel een domper! We hebben dan ook onze dagen hier ingekort naar 3 nachten ipv 5 nachten!!

De eerste gehele dag hebben we lopend doorgebracht in het historische park, centrale gedeelte. Hier waren allemaal oude tempels welke op de werelderfgoed lijs staan. Het was een zeer warme dag, dus na 2 uurtjes wandelen waren we kapot! 's Avonds zijn we uiteten geweest en hebben gelijk de hamburgers en patat weer opgezocht.. Even geen rijst!
Dag 2 hebben we fietsen gehuurd en hebben we het noorden en het westen van het historische park bezocht per fiets. We hebben weer mooie dingen gezien, welke we ook mooier vonden dan de voorgaande stad! Na 3 uren fietsen in de hitte vonden we het wel weer welletjes.. Op de tempels zijn we nu ook wel een beetje uitgekeken ;) Dag 3 werden we 's ochtends vroeg opgehaald om met de bus naar Chiang Mai te gaan.

Morgen ga ik mijn verhaal afmaken met het hoofdstuk Chaing Mai! Wat mij betreft de leukste stad tot nu toe.. Voor ons is het tijd om de stad in de gaan en wat hapjes en drankjes te scoren! Jullie horen morgen weer van me :)

Liefs!

1. Klaas en Minke Grasdijk:
    30 januari 2013
    Hoi Amarens, weer leuk verslag van jullie belevenissen. Al veel gezien en meegemaakt in deze afgelopen weken. We hopen dat jullie veel plezier hebben en leuke herinneringen overhouden aan deze geweldige reis.
    Voor morgen (31 jan.) alvast van harte gefeliciteerd en een gezellige dag. We drinken er wel even eentje op! Oant sjen!
  2. Renee:
    30 januari 2013
    Hi meis, wat een heerlijke verhalen. Ben jaloers!! Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. Ik weet zeker dat er nog vele mooie avonturen gaan volgen! Blijf genieten. Liefs, Renee
  3. Tsjip:
    1 februari 2013
    He amarens en kelly goeie reis ny Laos ta oer it wetter.
  4. Esther:
    5 februari 2013
    Lieve Ammie,

Nu op naar Laos en wat is het toch genieten dat je dit kan en mag doen!!! Ik lees je verhalen met plezier en had je nu ook al wat foto's erbij gedaan? Ik ga ze checken!! TUT
  5. Maaike:
    5 februari 2013
    Hee ama,

Jeetje wat een steden komen er voorbij en jullie reis is nog maar net begonnen! Ben benieuwd naar jullie volgende reisverslag :)

Xx maaike